czwartek, 2 czerwca 2011

LACELOVE

Koronki to jeden z moich ulubionych trendów. Dziś przed Państwem połączenie koronkowego body z czarną, rozkloszowaną spódnicą oraz brązowymi dodatkami w postaci butów,torebki i paska przy spódnicy. Idealnym dopełnieniem dość grzecznej stylizacji stał się: makijaż w postaci krwistoczerwonych ust.

Lace it's one of my favourite trends.Today I wear lace body  with black skirt from ZARA with brown accesoriess: shoes,bag and belt.And what about my make up?Red,blood lips!It' suits ideal to look.

 Un de mes matériaux préféré c'est la dentelle. Douce, chic et élégante. Dans la mode, J'adore la tendence de linge. C'est peut-etre styl un peu difficile pour les uns, mais les autres qui savent comment on peut le porter sont impressionnés par son apparence! 





SH body|ZARA skirt and shoes|Atmosphere bag|River Island neklace|HandM sunglasess


MademoisellePoisson

51 komentarze:

  1. body i torba baaardzo mi się podobają ;)
    świetnie wyglądasz w tym zestawie!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie blondyno:):):):* na taką torbę mam smaka od dwóch tygodni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. koronki <3 Rybo Ty:D też ostatnio mam fiołka na punkcie mojej jedynej niestety do tej pory koronkowej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz, super body i naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie zamierzam powiększyć kolekcję, kiedy tylko dostanę odpowiedni okaz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz:) boski set:)

    :**

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny outfit :o)))
    truskawka-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie ; ))
    pozdrawiam i zapraszamd o mnie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  9. boski outfit !:)))
    zapraszam u mnie nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  10. mogłabyś się chociaż raz ubrać tak żebym się nie zachwycała, no! ;P

    jesteś doskonała <3
    i moje ulubione kolory! ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Body bardzo przypadło mi do gustu, wygląda super. A torebka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  12. hihi:D ja mam jeden kuferek z caliope, sztuczna czarna skóra wysadzana ćwiekami z logo clp :):):) ładny choć teraz nie wiem z czym nosić ;D a ja też mam koronkowe body, hi hi ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna spódnica. ładnie komponuje się z koronkami. :D


    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny delikatny i ultra kobiecy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się spódnica! uwielbiam taki krój !
    ja mam 18 za 2msc. i juz zaczełam prawko.. powiem ci, że gdy usiadłam pierwszy raz z akierownica czułam sie dziwnie. ten samocho (terenowy mojego ojca) wydawał mi sie taki wielki i ciezki ; o

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie, uwielbiam wszelkie koronki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz, bardzo ładna torebka :))
    zapraszam do mnie na rozdanie z Dash44 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. You look amazing. Great outfit =)

    http://maramasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. I adore the lace top, super outfit :)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny look;D Fajna torba, ja właśnie zamierzam zamówić sobie jakąś z Atmospher'e, ale nie mogę się zdecydować jaki model wybrać;d Pozdrawiam;d

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki;) dokładnie nie pamiętam, ale po przeliczeniu z $ razem z przesyłką wyszło chyba ok. 220 zł

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wyglądasz! zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie, fantastyczna stylizacja, jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładnie wyglądasz i super zestaw zaprezentowalas;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomimo tego, że 18 lat skończyła rok temu, to nadal nie mogę się zebrać za prawo jazdy - więc podziwiam :P Świetne body, łączę się z Tobą w miłości do koronki. Ślicznie wyglądasz, bardzo dziewczęco i delikatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Body cudne!! Pięknie wyglądasz! 2 pierwsze zdjęcia jak z jakiegoś magazynu modowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię takie zestawy, a Ty wyglądasz niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz najpiękniejsze buty na ziemi. A dla mnie np. prawko jest największym stresem w życiu! :<

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny zestaw . :D
    zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna spódnica i torebka!

    Zapraszam do mnie: http://www.vacuumshadow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. mi się spodobała torba :)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam tę stylizację. Bardzo kobieco i seksownie!

    OdpowiedzUsuń
  33. :) jestem wierną fanką twojego bloga wiem, że od niedawna, ale zauważyłam, że organizujesz różne konkursy może byśmy razem coś zorganizowały, byłoby bardzo fajnie :) co Ty na co :D ?

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wyglądasz ;d
    bluzka genialna ;d

    OdpowiedzUsuń

Thanks You for all comments!!!

Dziękuję za wszystkie komentarze. Prostackie, chamskie teksty nie będą akceptowane na blogu. Konstruktywna krytyka jak najbardziej mile widziana.