wtorek, 13 marca 2012

SHOOTING

Moi drodzy...Mam dla Was zapowiadany konkurs w którym wygrać możecie profesjonalną sesję zdjęciową fotografowaną przez Karolinę Jakimiak i stylizowaną przeze mnie.Makijaż wykona wizażysta Mateusz Smyk.Co musicie zrobić?Szczegółowe zasady konkursu znajdziecie tutaj.A tymczasem przedstawiam Wam klika prac Karoliny!Po więcej zapraszam na fan page Pictures by Karolina Jakimiak.
...
ENG:Today I have a contest for polish readers.You could win a professional photo session.Photographer: Karolina Jakimiak, Stylist: Me,Make up: Mateusz Smyk.















Pictures made by Karolina Jakimiak

MademoisellePoisson

35 komentarze:

  1. przepiękne są te zdjęcia!
    naprawdę bardzo ładnie na nich wychodzisz;)
    Gratuluję:) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny!!trochę uwagi...na zdjęciach jest kilka różnych dziewczyn!!a mnie poza tym tam nie ma:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjecia i dziewczyny na nich!
    pozdrawiam i zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, bardzo fotogeniczna dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne zdjęcia;3 Oj gdybym ja miała blisko do ciebie to wzięłabym udział :q

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 6 i 8 są najfajniejsze wd mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dobre zdjecia, ma dziewczyna talent :)
    mili-look.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne te zdjęcia są ;)
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia , piękne modelki. Sama chciałabym takie;-)zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm nie wyświetlają mi się zasady konkursu! trudno widocznie nie dla mnie;-(

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjecia.
    Nowy post u mnie zapraszam.:)
    Obserwujemy.?

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia są świetne... modelki bardzo ładne :D uwielbiam oglądać takie profesjonalne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia. Widać pełen profesjonalizm.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia! Zapraszam do mnie.! ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. A zapomniałam ostatnio - obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego nazwałaś się Panna... Ryba???

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do udziału w konkursie http://myworld-naomi.blogspot.com/2012/03/moodniepl.html

    OdpowiedzUsuń
  19. hi beautiful! your blog is lovely :)
    i follow you since now

    visit my blog and follow me if you want.

    www.inspiredintheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks You for all comments!!!

Dziękuję za wszystkie komentarze. Prostackie, chamskie teksty nie będą akceptowane na blogu. Konstruktywna krytyka jak najbardziej mile widziana.